ny design på g, dålig updatering..

dålig uppdaterign igen, jag vet.. ber om ursäkt :)
men har haft full upp på påsklovet, eller ja igentligen har jag inte gjort så mycket..
typ slappat och festat, kommer bilder senare. men imorgon ska jag till väla iaf med frida
hade tänkt att köpa mig ett par solbrillooooor, kommer förslag på några nu. vilka tycker ni e snyggast??


dessa? fast med svart båge.


dessa? fast i annat märke men samma modell. annars tycker jag att dessa är as snygga! men lite dyra för mitt studiebidrag ;)


dessa?


eller dessa? ;) haha är nog mest inne på att köpa dessa.....


har förresten gjort en ny header, inte så nöjd men får duga för tillfället :P någon som är bra på att göra headers, kan gärna skicka ett mejl, [email protected]


bild sen i Lördags. kommer fler imorgon eller ngt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0