fyller år!

tjena, idag fyller jag år :D idag har det varit lugnt, släkten kom på fika vid fyra. har ju redan fått min present som ni vet, men jag fick en ansiktsbehandling, påfyllning till mobilen och "spahelg" på påsklovet men massage och massa sånt mys. tack världens bästa mamma,morbröder, kusiner & mormor,morfar för alla presenter. ♥  och av min älskade pojkvänn fick jag en as god parfym och sen bjöd han mig på thaimat på thaiwan i höganäs, myyys jag älskar dig dennis ♥

på fredag ska jag,belle,frida,dennis,linus och rozy först äta och lite sånt hos mig, vi ska både fira mig och dennis.. sen bär det vidare men vet inte riktigt var än, men blir nog festa iaf :) så det ska bli roligt.

sen på söndag är det alla hjärtans dag, mysigt.. men har ingen aning om vad jag ska köpa till dennis !? förslag kanske?

nu ska jag beställa en snygg tunika till fredag. ha det bra :)



jag osminkad. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0