hejdå oslo!

imorgon åker jag hem :) har saknat höganäs faktiskt .. VÄLDIGT konstigt! men det är vell vännerna och pojkvännen man saknar igentligen haha. men det har faktiskt varit trevligt här uppe med :) fast det händer inte så mycket mer här tycker jag, men det är en betydligt mycket större stad än höganäs  :O

igår så kom vi hit ungefär vid femtiden tror jag.. och då började jag med en "kollerunda" på hotellet haha, väldigt stort, fräscht och modernt hotell. här fanns en mysig liten spa avdelning med där det även fanns pool och gym. sen gick vi ut och åt på restaurang egon. efter det kom mats, emil och malene och då satt vi i baren och kolalde på OS lite. VÄLDIGT intressant... -.-

idag började det med att jag missade frukosten såklart.. hehe. sen gick jag mamma och malene ner till poolen och dem badade lite,och jag tränade.. JA det är faktiskt sant ;) ska nog börja gymma det var uppiggande och man kände sig tio gånger fräschare med på något sätt. sen stack alla och duschade och sen gick vi till ett shoppingcentrum på tre våningar. väldigt dyrt var det där så det blev inget speciellt för har inga pengar med mig nästan.. blev bara klämmor och ett svart&silvrigt hårband och en fika :) sen på kvällen gick vi och åt på en italliensk restaurang tror jag det va.. sen gick vi hem och nu har jag tråkigt! sitter och kollar på kissies blogg, tycker hon har blivit HELT överdriven. men har aldrig riktigt gillat henne.. tycker paows eller kenzas blogg är mycket bättre och intressantarer att läsa. förutom min då ;) haha


nej nu ska jag sova så jag kommer upp imorgon till frukosten... bilder kommer när jag har kommit hem :)
pussss ♥



twilight-fan här ja ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0