oslo imorgon!

tjenis :) har inte bloggat på ett tag, sorry men har helt glömt bort det hehe.
i helgen har det inte hänt någor speciellt, i fredags satt jag belle frida rozy hos min mamma och drack vin haha, riktigt gott in faktiskt brukar inte gilla vin annars. senare kom dennis och sen sov jag och dennis hos mig. sen hela veckan har jag typ bara sovit och kollat film med äälskling hos han, och varit med belle frida och rozy lite. vi åkte pulka i förrgår faktiskt haha :$

imorgon drar jag till oslo.. ska fira min morbror också kommer mina kusiner ner till Oslo från sundalsöra och hälsar på med. men jag stannar bara till lördag, kommer hem vid sex tiden. datan åker med så bloggar antagligen när jag är där med. hoppas på fest när jag kommer hem iaf. :)

bilder från fredag:


belle och frida


rozy


frida


rozy och jag


rozy och dennis


frida,jag och belle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0