Sunday and Valentines day! <3

chacha ;) haha . idag var det alla hjärtans dag och den spenderades med min pojkvän. vi åt pizza först och sen kollade vi en film. jag fick choklad av dennis i alla hjärtans dag present :$ mums. och jag hade ju nt köpt något till han.. pinsamt! men han fyllde förretsen år i fredags och då fick han den nya diesel parfymen av mig iallafall haha! :) jo i fredags blev det att vi åt tacos bara förresten, jag beller frida rozy och linus för dennis hade gäster eftersom han fyllde år så han kom senare. så vi sparade festandet tills nästa helg ist. om vi hittar någon fest.. inte världens lättaste i höganäs alltid haha.

e det någon som har sett shutter island? e fett sugen på att se den i veckan :P verkar vara en bra film. inte sån vanlig b-skräckfilm.

jag funderar på att göra en ny header. jag gjorde en nyss men den blev ju inte alls bra såklart! så får göra en till  haha! ooh denna veckan är inte rolig i skolan alltså. på onsdag har jag prov i information och layout, och torsdag har jag prov i småföretagande A  och det är inte det lättaste ämnet precis. men känner att jag kan det rätt bra. en sak e bra iaf att vi slutar på torsdag och sen har lov i vecka!! sköönt.

förresten inte denna men nästa helg åker jag upp till oslo i två dagar. ska fira min morbror och träffa mina kusiner. ska bli kul :) blir massa shopping också. & systemkameran åker med också såklart :) men kommer sakna mitt hjärta :( men det e bara två dagar så det ska man vell klara haha :P

xoxo







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0