systemkamera beställd! & musik tips

ville bara meddela att jag har beställt systemkameran nu, kommer bild längre ner :P kommer om tre dagar ungefär. men jag får inte den förrän nästa tisdag på min födelsedag..

just nu är jag as trött med! för jag har sovit tre timmar och varit vaken 24 timmar :o håller på att dö asså.
så ska nog lägga mig snart. men nu är jag typ helt övertrött .. weiiird ;s men får försöka för det är skola imorgon. vi ska ha någon jävla undervisning om rasism. kommer inte orka med det. jag tycker folk ska få tycka och tänka vad dem vill för vi är ju trots allt en demokrati? eller? ^o) 

och måste bara säga att david guetta är KUNG! så jävla bra musik :) much love to him!
tänkte skriva dem bästa låtarna han gjort (fast alla är ju egentligen bra)

when love takes over - kelly rowland ft. david guetta
gettin' over - chris willis, david guetta
choose - Ne-Yo, kelly rowland & david guetta
love is gone - david guetta
sexy bitch - akon ft. david guetta <- stort +

sen finns det många många mer :P tänkte påpeka att jag tycker kelly rowland är en väldigt duktig sångerska också har gjort många bra llåtar bland annat like this som hon sjunger tillsammans med eve. 

två andra bra låtar är:

lasgo - over you
walk the line - laurent wolf






såhär ser systemkameran ut, inte den bästa av alla kanske, men dem rekomendera den till mig i affären iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0