twilight besatt

jag tror jag har blivit besatt av twilight, riktigt bra filmer! längtar tills eclipse kommer ut i sommar. och robert pattinson är vell bara föööör snygg!? har nyss läst ut den sista boken "breakning dawn" & på svenska heter den "så länge vi båda andas". jag tycker ettans film och fyrans bok är absolut bäst. jag ser fram emot fyrans film faktiskt :) om det nu blir två eller en får man ju se. jag tror faktiskt att det blir två filmer för det händer ganska mycket i den sista boken. jaja nog med det :P nu ska jag sätta på twilight, ettan.. som jag nog har sett hundra gånger, men man kan aldrig se den filmen föör många gånger haha ;) förretsen så funderar jag på att färga håret som kristen stewart, tycker det är en skit snygg färg :) vad tycker ni?

snyggaste paret ever ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0