väla

har precis kommit hem från väla och elgiganten. jag var där med min pappa :) nog med det ni vill vell såklart veta vad jag köpte, det blev en ljusblå skjorta från Gina tricot och en grå volang t-shirt från hm rätt snygg men annorlunda faktiskt, inte riktigt min stil men satt rätt hyfsat bra på. sen köpte jag även ett par skor på dinsko. "converse skor" fast billigare version haha ;) lika snygga bara att det inte finns något converse märke. ville ha dem i röda men det fanns inte, jo bara i killmodell och dem var alldeles för stora :P så det blev ett par svarta men ska nog köpa ett par röda "riktiga" converse till våren, dem är så jävla läckra speciellt färgen :)

 sen en till sak som jag lade märke till det var att fyfan vad mycket typ 95:or och 96:or som springer runt på väla i högaklackade skor och orange brunkräm i huvudet med värsta strecket och idomin på läpparna. inte alls fint, tycker dem ser rätt skabbiga ut bara faktiskt :)  men vi alla har vell varit i den perioden hehe.. men ni måste hålla med om att nu för tiden är det eeeextremt! 

ja igentligen skulle jag köpt en systemkamera idag ju som jag har snackat om innan men det blev inte så för mamma och pappa köper den på måndag ist om jag sköter mig imrn i skolan och i helgen ;) ja så det får vi se hur det blir med den saken haha. nej nu ska jag kila ner och kolla film och mysa med mig själv haha.
pusssss ♥


tänkte även ge er några heta låt tips som jag gillar:

lykke li - possibility
ke$ha - take it off
jay sean ft. sean paul - do you remember
replay - iyaz
whatcha say - jason derulo
bad boys - alexandra burke (remix)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0