dans

dagen började med skola sen hem till älskling och åt godis & kex hehe :) mysigt. sen efter det stack jag till ryd och kollade först på dennis lillasyster, amanda, när hon sjöng, så söt och duktig var hon.

 Sen stack jag upp på ovanvåningen och dansade med Elina, My, Ellinor, Frida n, Anna och Maja det börjar bli riktigt kul nu faktiskt när man kan lite mer med, vi har bestämt att vi ska träna varje torsdag och kanske måndag & tisdag, och då på helgerna när alla kan. sen ska vi visa upp den kommer video på de när vi e klaaaara. jag tycker dansen är grym faktiskt & sällskapet är treeeevligt haha.

aja sen stack jag hem och färga håret för ska visa min hårfärg på catflash imrn , sen på tisdag ska jag sätta i hårförlängningen. Denna gången i brunt, kommer bli frääänt. 

nää nu ska jag kolla på "death at the funeral" som madde har rekomenderat får se om de är ngt kul att se :)

PUSSS 




bild sen förra vintern på maja,my och mig, haha sööööta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0