gurka

... det blev jag sugen på! sitter på vår gamla data och tittar på gamla biler haha ohherregud säger jag bara. vissa perioder så man ut som ett ruk och vissa var man vll rätt OK. jag har e jävla mensvärk nu med, vet att ni ville veta. var och solade innan också förresten, det behövdes rätt så rejält.. man såg knappt mig i snön :/ mer än det har jag inte gjort idag. eller jo sovit i typ fyra timmar..

tänkte slänga in lite gamla bilder och sen ska jag ta ett paket ipren och sova.............










hej fjortis.. usch vilka jävla bilder jag har haha :)




















haha detta var den äldsta bilden, det är min nestkusin martin, samson och jag på bilden. söta :)


HAHAHAH jag dör






söt bebis.. hahaha :)




PUSS


avslutar med en bild från avslutningen i nian på Bruksskolan, saknar det !
giter inte lägga in fler bilder nu :) kommer fler någon annan dag, har hundrtals.

GOD NATTTT ! :D SNART KOMMER JULTOMTEN .. ja om 25 dagar...  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0