lalalaaaa

kom inte på någon rubrik.. sitter med min älskade data i knäet och försöker sova, går icke så bra ska jag säga er! men ska sätta på en film, antingen draktränaren eller public enemies. blir vell kanske båda eftersom jag inte kan bestämma mig haha :)

jahapp då var det skolaa imrn klockan halv tio! till fyra..
idag var jaag på ryd iaf, rolig dag va? denna veckan händer det lite mer än förra iallafall.
imorgon ska jag sätta i löshår på catflash ,
onsdag blir det mezo med tjejerna från min gamla klass, ska bli jätte kul att träffa alla igen, vi som sa att vi skulle hålla ihop, pffftt har gått bra ju haha ;) får bli ändring på det nu va!
torsdag blir det dans med tjejerna ( inte samma tjejer) haha, och
fredag vet jag inte än, liksaså lördag men söndag blir det gym träning med micke :)

så nu bloggar jag inte på hela veckan...
nä skämta , ska lägga in lite mer bilder har jag bestämt mig för. ser så tråkigt ut annars..


PUUUUUUUUUUUUSS






bilder sen i lördags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0