söndag

jahapp, jag bloggade visst inte på en hel vecka efter det förra inlägget.. och helgen är skut vilket betyder skola imorgon usch! känner inte alls för att gå till skolan. min helg har varit bra,
i fredags var jag på fest hos ellinor med massa trevligt folk :)

sen igår umgicks jag med frida linus och dennis, ga var också med en liten stund. vi drack och lyssnade på musik och flabba, väldans trevligt. tills det senare blev lite för mycket, och vi behöver inte gå in på detaljer..

mitt hår blev iallafall bra och jag hade jätte trevligt på mezo med tjejerna från min gamla klass. nu ska jag försöka ställa klockan på min gamla mobil.. efetrsom jag glömde min laddare hos linus igår haha. så nu har  jag världens trögaste,segaste och rödaste mobil..haha :D

har tyvärr inga bilder från helgen så orkar inte lägga in några bilder på något randomt gammalt .

puuuuuuuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0