slut..

ligger i sängen och deppar sjukt mycket med frida, saknar tyvärr mitt ex, det tog slut i tisdags efter han hade varit på någon jävla match. blir så förbannad med för han bryr sig inte ett skit om att jag e ledsen, jag hade kunnat göra allt men nej. måste bli stark och ta mig igenom detta skitet. it sucks! har aldrig känt såhär innan. mår inte alls bra, riktigt deprimerad! vill bara härifrån, lååångt! ta studenten  och sticka :( usch fy vilken magkänsla jag har.

vill inte heller sitta här och beklaga mig, för att få uppmärksamhet men måste få det ur dig, innan det fuckar mig totalt.

har iallafall världens finaste bästavän & vänner! :* ni är guldvärda, utan er hade jag inte klarat mig. Ni vet vilka ni är..




love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0