tillbaka efter en lång paus..

hej! har inte orkat blogga på läänge, men saknade det lite så satte mig och gjorde en ny design, men det fick bli en snabb en, så inte så himla snygg och välgjord. Får fixa resten någon annan dag.

och det har hänt alldeles för mycket i mitt liv nu haha, orkar inte skriva det ens, någon annan dag kanske!
Kan ju berätta om min helg! har faktiskt inte haft så roligt på länge! I fredags stack jag hem till frida persson och fira henne och malin med ett gäng fina tjejer, efter det blev det utgån i stan! suuper trevligt, vi var på tivoli, steak house och lila helvetet. smällde 500 kr, inte alls vad jag hade tänkt mig.. men hade trevligt så det gör inget!

I lördags blev det ölbrännboll med ett annat gäng, minst lika trevligt men blev lite kallt så vi stack hem till dennis sen stack vi ner till kajkanten en snabbis. Oh tappade min läpp piercing i Fredags förresten :( saknar den jättte mycket! och hålet hann växa igen på ett dygn!? usch, besviken på mig själv.

nu ska jag glo Gossip girl och förhoppningsvis kunna somna sen, eftersom det är skola imorgon..

PUSSS


martina, malin och frida i fredags


jag och baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0